torsdag 16 februari 2012

I behov av en sax

Ja hörrni, jag har ju faktiskt gått omkring och varit brunett nu i ungefär en månad och har knappt berättat det för någon hemma av någon anledning. Hittills känns det bra! Men luggen är alldeles för lång nu och mitt behov av att köpa en hårsax blir större (eller längre...) för varje dag. Den växer som ogräs! Ibland längtar jag tillbaka till mitt ljusblonda men så tänker jag att det var så slitet så det hade ändå inte mått bra av en omblekning. Och så var jag så sjukt uttråkad av att det såg så tråkigt ut så det var lika bra att förändra skiten. Jag gjorde en likande sak i tvåan på gymnasiet, då jag hade långt hår och tröttnade på det. Då gick jag till frisören, klippte det kort och permanentade det, och från idén till verklighet tog bara några dagar.

De senaste veckorna har nog i princip hela klassen haft häcken full med att få färdigt den första delen av kursen Projekt 1. Det sliter men är väldigt kul! Nu fortsätter del två...

 Upphängning av del 1.

Hej!


3 kommentarer:

Myra sa...

oooo, vad coolt! jag vill komma ner och kolla på ditt arbete ju! och förresten, om jag inte sa det enough när jag var nere, du är JÄTTESNYGG i ditt fina hår :)! puss!

Marty sa...

Åh, vad synd att du just var här... då kan jag inte säga att det var länge sedan sist! Men jag ska ta bättre kort på det tänkte jag :) Och tack för att du gillar håret!!!

Anonym sa...

Snyggobrunett!! behöver också en klippsax btw. jäkla luggar.