lördag 20 augusti 2011

OKEJ!

Alltså. Jag kom ju in! Det var den värsta nagelbitaren jag upplevt hittills. Chocken efter beskedet lade sig efter några dagar och jag började fundera på när jag skulle åka hem till Lund. Så nu har jag åkt hem från Fyrisåns modersland och helt enkelt kommit hem. Skolan börjar om en vecka och jag ser fram emot den tomma veckan jag har för mig, innan allt kommer igång. Det ska bli väldigt kul med allting men stillsamhet har knappast varit mitt signum för sommaren, så jag tror det behövs en liten dos av det nu. Kan inte förstå att det snart är september heller! Och sen blir det höst och sen blir det Härlig är jorden och då är det ju jul. Eh :S

Igår bytte vi gardiner i köket och fan vad bra det blev! Det är som ett nytt kök nu! Ibland går jag in dit bara för att ta mig en titt. Alltså, vi är väldigt nöjda.

Inga kommentarer: