lördag 30 juli 2011

Riktiga problem i livet

Jag undrar hur det kan vara så att varje gång när jag är inne på Body Shop för att köpa en specifik grej så slutar det med att jag står och luktar på alla sorter och kan inte bestämma mig. Har jag bestämt mig för att köpa jordgubb så duger inte den så fort jag stoppar ner näsan i burken. Men sen när jag luktat på oliv, blåbär och mango måste jag lukta på jordgubb igen, för är den ändå inte ganska bra? Luktar igen på jordgubb och konstaterar återigen: nej, den vill jag inte ha. Men vad är mitt problem???




2 kommentarer:

Anna Åkesson sa...

Haha! I know the feeling. När jag var inne på Lutis häromdagen och skulle köpa duschcreme så stod jag också sådär och klämde och luktade på alla flaskor typ två gånger var. Tillslut kom en kille förbi och bara: du, ta den där, den blir bra.
/Bortgjord_tjej_89!!!

Marty sa...

Haha, fy fan vad bra! Men hade han stått och glott på dig då eller? :)