måndag 22 augusti 2011

God morgon på mig!

Man kanske kunde tro att jag skulle vara en av dem som skulle tälta utanför biljettsläppet till allra allra allra allra (allra) sista Harry Potter-filmen, MEN DÅ HADE MÅNGA FEL!!!!! I själva verket blev jag uppköpt av Axel. Eller alltså, han mutade mig med att bjuda mig på bio ifall jag väntade till augusti. Så det var i själva verket rätt så gulligt av honom! Men så jag har alltså fortfarande inte sett den... Och nu är det dags, jag känner att det är på tiden att avsluta detta septakapitel (?) i mitt liv. Men det känns konstigt! Jag har hur som i princip bestämt att jag ska värma upp genom att se två filmer per kväll (eh, lycka till) och alltså börja med ettan (som jag redan har sett typ tio gånger). Axel får jag nog bara med mig från fyran eller så om jag har tur. Jag har lyssnat på The deathly hallows på ljudbok med Stephen Fry som uppläsare så nu har jag i färskt minne hur den slutar och allt. Ja ni hör, I've got it covered!

Inga kommentarer: