torsdag 24 september 2009

Solen skiner, vilket också du gör

Sug! Det värsta med att vara förkyld är när man måste snyta sig varje sekund och när sömnen störs. Att man sover oroligt kan man ju liksom inte ta igen! Förutom att ta en powernap på dagen om man har tid. Men då kommer man ju också sova oroligt, så det spelar liksom inte så stor roll... Men iof, nu när jag lidit under natten känns det nu på dagen ganska okej, vilket är betryggande eftersom jag ska jobba ikväll. Igår kväll hade jag lite småpanik för att jag var rädd att jag skulle snora alla kunder rakt upp i ansiktet och behöva snyta mig synligt i kassan, men det kanske inte blir så farligt, ändå!

Igår hittade jag snyggaste bilden på Christina Aguilera. Man kan säga att jag snubblade över hemsidan via Facebook. Sjukt snygg när hon vill, den kvinnan!

Inga kommentarer: