fredag 25 september 2009

Fredag, mighty Friday!

Idag är den 25:e, det vet fler än jag för då kommer pengar! Jag har shoppat lite för mycket kanske, men det tänker jag strunta i, för det är bra grejer jag har köpt! Garn till min halsduk, till exempel! Det blev inte vitt för jag hittade ingen snygg nyans utan det blev mörkgrönt istället som nog kommer passa jättefint! Det känns som att när man är på humör så hittar man oftast grejer och ifall man, tvärtom, har en ful-dag och tycker man är ful så sitter allt fult och man vill inte köpa nånting. Logik! Idag var en mittemellandag, jag hittade ett par jeans och en myskofta. Hade en jättebra dag med Tam, och som pricken över i:et besökte vi favoritfiket café Årummet och degade i deras assofta soffor! Och så på vägen hem fick jag en fluga i ögat.

Inga kommentarer: