tisdag 8 september 2009

My Milkshake

Nästa film jag vill se är Factory Girl. Han Andy Warhol är ju cool och Sienna Miller är ju cool. Nästa serie jag vill se säsongsstart på är Grey's Anatomy. Trots att jag råkade gå in på nån spoilerhemsida och vet nu massor som jag inte vill veta... (nån blaska som inte visste var gränsen går för att spoila, uppenbarligen) Nästa affär jag vill gå in i är Gallerix, för dom kanske har en stark tråd som jag kan sätta upp min snygga blaffospegel med på väggen. Nästa sak jag vill dricka är en riktigt god chailatte. En riktigt, riktigt god en! Nästa skiva jag vill köpa är Colbie Caillats nya album. Väntar på cdon.se! Nästa sak jag vill göra i mitt rum är att sova. Sen plugga ihop alla sladdar så jag kan lyssna på musik med (de smått överdimensionerade) högtalarna. Nästa färg på nagellack jag vill ha är neutralrosa och skogsgrönt. Mavala är inte skrot! Och så vill jag slå upp den fina tyska grammatikboken jag fått låna av Tove. Strålande guld!


Vad jag vill göra är att slå bort hjärnspöket till volume: mute och lyssna på Eleanor Rigby. Stråkarna! Synd att man inte kan spotifya sig till originalet men jag har ju originalet själv så för mig gör det inte inte mycket. Men det är synd för alla andra. Det är antagligen de konstiga nattankarna som kommer nu framåt kvällskvisten. Varifrån kommer de egentligen? Var sitter de resten av dagen?

Inga kommentarer: