söndag 14 juni 2009

Men det är kul ändå!

Att kolla på tv brukar vara en ganska säker tidsrullare. Minuterna bara försvinner och man märker det inte ens! Med undantag för: när man är trött och ser en film eller kollar på nåt man inte är intresserad av, så man har koll på vad klockan är eller intresserar sig aningens för mycket för hur minuterna förflyter på DVD-spelarskärmen. Men annars tickar det på rätt bra. I dagarna har normallängdsminuter förvandlats pretty much till ... kortare minuter. Jag har nämligen kommit över flera Sex and the City-säsonger... och då finns det ju inget som sätter stopp förrän serien kommit till sitt definitiva slut. Ett avsnitt till! Nej, jag hinner se en till. Efter att jag sett nästa avsnitt gör jag nåt annat. Jag kan se ett till och städa samtidigt. Suck, helt hopplöst!

Inga kommentarer: