tisdag 25 november 2008

Chill!

Wow! Jag måste bara säga att Mozilla Firefox ÄGER över Internet Explorer. Helt seriöst, äger mer än det mesta! Jag visste det redan förut, men nu har jag fått ännu mer bevis på det! Min dator kanske inte är HELT värdelös ändå (bara på gränsen).

Dessutom så upptäckte jag idag att jag gillar en viss grad av rörighet. Mitt "matbord" är perfekt stökigt, till exempel. Inte sådär överröst med prylar så man inte ser ett god damned thing utan att behöva lyfta på en miljard bråte först, utan bara sådär lagom. Lite papper här, lite prylar där. Ett ljus här, en pepparkvarn där. Några pennor hit och några kvitton dit. För att citera en viss axel så är det så himla okej.

All for now, don't chew a cow!

2 kommentarer:

Tamara Thulin sa...

älskar hur du beskrivit ;)

Tamara Thulin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.