söndag 27 april 2008

Ju galnare desto mer cred, glöm inte det!

Havet är djupt!

Det viktigaste med de skivor man ska gå på är ju att man har godkänd kostym, visst är det så? Och vi snackar inte kostym som i men's version med näsduk, skjorta, manchettknappar och blänkande skor, utan kostym som i utstyrsel. Det är verkligen en del av hela fenomenet skiva, speciellt på de skivor som, inte för att låta löjlig, står en lite extra varmt om hjärtat! Så känner jag i alla fall. Den senaste veckan har det nog knappt gått en dag utan att jag funderat på vad jag har hemma i garderoben som skulle passa till olika teman, eller vad jag behöver ge mig ut på stan för att jaga efter. Idéerna irrar omkring. Ibland är det en jävla plåga att bry sig för mycket, men ibland kan man faktiskt glädjas åt detta eländiga personlighetsdrag!

Join the navy den 22:a maj! Kasta loss och festa med oss!
(mer reklam än så för det blir det inte på den här bloggen)

Inga kommentarer: