tisdag 25 december 2007

:)

Jag tänkte inte skriva massor om jul, för det är lite uttjatat... Ja, man kan ju fundera hur många det är som läser över jul överhuvudtaget egentligen... :P

Iaf, nu, efter julafton, finns det vissa saker jag längtar efter: Träna. Shoppa. Träffa vänner, och syrrans familj. Prata i mobilen (jag har blivit high-tech och fått ett trådlöst handsfree :D). Finns massor med saker... Så julen innebär ingen perfektion på nåt sätt, alltså; bara för att man fått julklappar, julmat och julgran betyder det inte att allt är fulländat. Vem har sagt att det är så i och för sig, men det känns lite som att man glömmer bort allt man inte vill tänka på under den här tiden, men så är det ändå inte riktigt. Jag kom till och med fram till det igår att jag saknar fler människor än vanligt nu! Det är kanske för att man vet att alla är på olika håll, jag vet inte riktigt.

Man får väl ändå ta och önska god fortsättning i alla fall, så ingen blir ledsen över att jag inte önskade god jul! ;) God fortsättning!

Inga kommentarer: