måndag 17 december 2007

Jihu!

Det är julavslutning ikväll på pianot. Man får skitgott fika efteråt! Men för att få den belöningen ska jag spela ett fint impromptu av Schubert först. Alltså, alla elever spelar för alla elever, så det är ingen direkt konsert. Iaf. Mitt huvud gör ont, jag är trött. Det beror på att jag flängt runt på stan i en timme för att hitta en liten och bra julklapp till min pianolärare. Haha, det är så typiskt mig! Måste få till det bra, annars letar jag tills jag kreverar, typ. Man går runt, runt, runt, i affärer och sen slutar det ändå med att man köper nåt skitdåligt för att man varken har nån hjärna eller inspiration kvar. Men det blev mitt favoritjulte, det är faktiskt inte skitdåligt, det får hon nöja sig med!

By the way! Jag och Vera kommer se Mando Diao live i Sthlm den 6 mars! Fy faaan vad kul, säger jag bara! Hoppas få höra God Knows minst två gånger :D Nu blev jag lite mindre trött när jag tänkte på det, bara för det!

4 kommentarer:

axxxel sa...

Mando är skitkul.

Anonym sa...

Och Sara och jag också! Det blir askul att åka ett helt gäng sådär:D Och vad fint du har designat bloggen sådär juligt! Puss

Anonym sa...

Ibland är det inte kul att ha lite pengar och ingen tid att köpa biljett =/

Anonym sa...

bllloooogga!