söndag 30 september 2007

Tänd ett ljus...

Jag säger det här samtidigt som jag betonar en liten känsla av besvikelse hos mig själv. Jag längtar till julen. Jag som i princip lovat mig själv att inte längta dit, eller har åtminstone tänkt många gånger hur gärna jag vill att sommaren ska stanna. Och så blir det såhär ändå... Jag längtar till christmas carols av Nat King Cole, att köpa julklappar på Mamselle K, känna kylan bita i kinderna, gå på promenad i snön, tända ljus, äta pepparkakor och dricka glöggte. Jag kan inte vara den enda som längtar... eller hur?


5 kommentarer:

Anonym sa...

Snuttegull! Vad jag längtar efter att gå en promenad i ett kallt snöigt Uppsala med dig:)

Anonym sa...

och vara ledig och att aldrig mer ha matte längtar jag också till :D
w o n d e r f u l !

Marty sa...

It's date! :D

Marty sa...

it's A date menar jag såklart. Rätt ska va rätt! ;)

axxxel sa...

Snöööööööö! <3 :D Frost och is!