söndag 2 september 2007

Röd tråd sökes

Så fort man börjar skolan så försvinner typ bloggen. Det är skittrist, men när fan ska man hinna skriva? Jag har typ noll inspiration i skolveckorna.. Men när det var lov kunde jag skriva flera gånger om dan... Men det är ju så det ska vara. Man ska vara ganska uppbokad när man går i skolan, annars är det nåt som inte riktigt står rätt till. Det känns ganska bra att ha mycket att göra, för det mesta är så roligt! Och då menar jag INTE att plugga, men utan åtminstone lite plugg så skulle jag nog ha lite mycket dötid, ärligt talat. Jag kommer på mig själv med att verkligen uppskatta tiden då jag inte pluggar, är inte det ganska värt ändå? När man förtjänat på nåt sätt att koppla av och göra nåt helt annat, för ofta känns det alltid som att man borde göra nåt annat...
T.ex imorrn så ska jag äta middag hos Johanna med tjejerna, och det känns så lyxigt att få ha extra trevligt mitt i veckan (bortstt från att det är måndag imorrn, förstås...)! Om jag aldrig hade nåt för mig som hade med skolan att göra när jag kom hem skulle jag inte uppskatta det lika mycket. Hänger ni med? :) Det är knappt så att jag gör det. Vet inte om den röda tråden försvann nånstans där i mitten...

Inga kommentarer: