fredag 8 april 2011

Just turn it up

Ibland glömmer jag typ bort att lyssna på musik och såna perioder är lite konstiga att vakna upp ur. En dag inser jag att "fan vad länge sen det var jag lyssnade på nåt. Och när jag gjorde det, vad var det på?". Jag gillar att använda mina cd-skivor, det känns gediget och bra, men ganska ofta får man give it up för Spotify. När jag är glad blir det lätt Uppsalabandet Napoleon (finns på Spotify på albumet The bohemians won the series), för det bandet gör så himla pepp musik! För lite skönt gung: Myran och Bosses musik. Eller förlåt, jag menar Myra Maple Leaves och R.T Lucifer. Och allt som oftast Colbie Caillat, som dessutom släpper nytt album den 3:e maj! Väntar med spänning! Fick nys om en Kentproducerad låt av Erik Hassle som säkert alla hört vid det här laget men jag är ju seg som kola tydligen så jag snappar upp sent: Are you leaving. Den sätter sig... You've been warned. Men den osar Kent!

Inga kommentarer: