torsdag 21 april 2011

Bilar, bilar, bilar

Åh, påsk! Jag vet ju att det är långfredag imorrn men att det däremot är skärtorsdag idag hade jag helt glömt bort. INTE OKEJ! Och inte har jag köpt varken tulpaner eller fixat påskris. Men det gör inget, jag åker hem imorrn och då får jag nog klä påskriset med mamma!

Apropå påsk och godis hörde jag att svenskar äter 17 kg godis per person och år och att vi äter mest godis i hela Europa. Hjälp! Men jag kan förstå det, jag älskar ju godis och är knappast den enda! Men just nu har jag nästan overdosat godis med alla djungelvrål och bilar jag har tryckt i mig den senaste veckan som Tam hade med sig hit. Men jag kan nog pressa ner lite till när det bjuds på påskägg. Det är trots allt bara påsk en gång om året, då får man förbarma sig.

Sen är jag så himla nöjd, satte luktärtsfrön för en och en halv vecka sen och de växer som bara tusan nu! Om man tittar på skotten två gånger per dag märker man skillnaden mot förra gången man tittade till dem. Fett!

Så här ska de bli!

Inga kommentarer: