söndag 27 juni 2010

Mmja

Jag har en känsla av att man inte orkar blogga lika mycket på sommaren. Man pallar inte, eller vill inte eller bryr sig inte så mycket. Alla är ändå på semester utan laptops. Okej, kanske inte riktigt så... Hur som helst, idag lyssnade jag en liten bit på Miley Cyrus nya album. Ja, jag erkänner, det gjorde jag, och kom fram till att hon har gjort en Britney Spears. Suck. "Jag var en söt oskyldig tjej som sjöng om hästar men nu har jag tröttnat och vill visa att jag hellre vill shake some booty." Hm. Samtidigt som Christina Aguilera gick ifrån sin snygga Marilyn Monroe-stil och blev nån löjlig kopia av Lady Gaga istället. Var det verkligen så hon hade tänkt? Man undrar ju!

1 kommentar:

Tamara Thulin sa...

det räcker faktiskt bara att titta på Mileys nya skivomslag. what the hell happened..?