lördag 12 juni 2010

Regn

Ja, ursäkta! Det har varit mycket på gång sen jag kom hem och eftersom det bara finns internet på mamma och pappas dator har jag softat lite med att facebookhora och kolla in bloggar. Det är ganska skönt, faktiskt, men visst, det kliar ju i fingrarna efter några dygn...

Just nu befinner jag mig på Mössön, hos Axels mormor och morfar. Det är så fint här men vädret gör inte stället rättvisa. Igår var det snålblåst och idag spöregnar det. Men det är mysigt ändå!

Jag ser fram emot nästa vecka!
x) Jag och Axel ska träffa nin-Anna från Niceklassen på tisdag, det ser jag fram emot väldigt mycket! Söta, gulliga Anna! Vi ska se SATC 2 och det ska bli fett spännande!

y) Tamara kommer hem! Habibiiiii!

z) Jag ska träffa Karin innan hon och Tim åker till Öland. Ja tack! Jag hoppas på att sitta och gagga om Nice med henne med en balja te, eftersom vi ju båda två har levt där och känner till staden, stranden och folket.

å) Jag har framkallat foton från - få inte hjärtsnörp, Jojo! - 07-08 (fram till studenten) som jag ska klistra in och klippa med när jag kommer hem. Då får jag även chans att använda tuschpennorna vi köpte i Nice för att måla ägg på påsken. Och limmet jag köpte för att göra ett collage till skolan. Allt har en mening.

Men så har jag blivit förkyld. Nåt skit måste man väl få för att man mår bra i övrigt...

EDIT: Jag menar inte att jag har softat runt och facebookhorat utan jag menar att jag har försökt göra det mindre, softat med det. Ack, du knepiga slangspråk!

2 kommentarer:

Jojo sa...

BRA TORSKA! Det var på tiden :)

Tamara Thulin sa...

Habibiiii!!!!