onsdag 19 augusti 2009

Crazy Town, nykter och glad!

Jaa, hörrni. SJ ska ställa in sista kvällsturen Uppsala-Stockholm. Skandal. Drama drama. Jag hörde Napoleon på P3 idag och blev rätt så såld. Jag tänkte att min vän doktor Sara skulle gilla dom! Men hon lär redan ha lyssnat in sig på dom redan, om jag känner henne rätt. Det var kallt idag, trots att det var soligt. Det gör Marty ledsen. Chockerad! När faan kommer Grey's Anatomy tillbaks? Jag vill inte inte inte att George lämnar serien. Axel paxel super redigt på whiskey ikväll och jag är typ fortfarande bakis efter helgens brakfest hos Ida... Det vrider sig redigt i magen bara jag tänker på vitt vin... bläch! Fjortisvarning på det, allihopa!
Jag snurrar runt i mitt rum efter alla mina saker och hittar konstigt nog nästan allt jag söker när det krävs. Men det är väl inte så konstigt att det ser ut som det gör.. Det är ett resultat av veckors städningsförsummande eftersom "det är ingen idé att städa just nu". Jag kan inte ens dammsuga där inne för att det inte finns nån yta att dammsuga på, förutom en plätt vid skrivbordet. Sa jag det där högt? Till mitt försvar kan jag säga att det ligger inga smutsiga underkläder på golvet och ingen disk nånstans. Chockerande det med. Fred och så vidare.

Inga kommentarer: