fredag 24 april 2009

A Hard Day's Night (inte sååå men lite, apropå Beatles)

Nu sitter jag hemma hos mig och skriver. Men det har blivit glapp i sladden. Jag oooorkar verkligen inte med mer skit! Snart ska jag flytta mig en meter till sängen från bordet och titta på lite Beatles. Det är konstigt hur ens musiksmak går i vågor och vad som gör att man går ifrån vissa vågor och kommer in i nya. Jag tror att den nya lilla Beatlesvågen kom i samband med att jag fick en Beatles-DVD av Axel i 20-årspresent... Och sen blev jag sugen på att lyssna på den remixade skivan Love... och så vidare.... Men jag ska inte bli fast här halva natten. Får inte, får inte, får inte, får inte...

3 kommentarer:

Karin sa...

Aaahh, den mastemaste vi se tillsammans! JAg har ocksa kommit in i en ny omgang Beatlesvag, efter att jag läste Cynthia Lennons bok John. Beatles är bra!

Marty sa...

Ja det ska vi definitivt göra! Är boken bra?

Karin sa...

Ja, den är väldigt intressant faktiskt! Man far en helt annan bild av John, spännande men sämre bild faktiskt... Och Yoko Ono vill man bara döda!! Jävla horunge hon är! Men lana den av mig när jag kommer hem, den är läsvärd!