lördag 18 augusti 2007

Reminiscing

Hej! Naughty me som inte skrivit på länge. Förlåt.

Det jag vill berätta om är hur himla härligt det var på Gräsö, men det går inte riktigt, för det var så otroligt underbart...! Har bilder på facebook om någon är intresserad! :) Jag kan i alla fall berätta ett urval av det vi gjorde! Vi åt middag och såg på solnedgången samtidigt, hade på oss trånga våtdräkter och åkte rutschbana nerför branta klippor, fångade abborrar (4 abborrar och 11 mörtar), tog morgondopp i det bräckta vattnet, åkte och hälsade på kossor... Jag önskar bara sara varit där med oss också! Sara Müller först och främst alltså :) Hoppas vi åker dit snart över nån helg! Det vore supermys!

Och så börjar man skolan nu på måndag. Det är liksom i övermorgon, skitsnart! Det känns ganska skönt att komma i rutiner igen, men samtidigt känns det motigt, som jag alltid känner innan skolstarter. Det är nåt visst med det där... Det jag hoppas mest är att det inte regnar så man kommer helt smasksur till skolan första dan. Det vore lite surt... Fan, jag skulle ju inte snacka om väder och vind! :P

Pusspuss!

Inga kommentarer: