söndag 26 augusti 2007

100 timmar vadå?

Är det bara jag som typ funderar mig galen på vad fan jag ska göra för projektarbete? Jag fattar ju att det måste finnas fler än jag som funderar fortfarande såklart, men det är så himla frustrerande! Jag har några idéer jag bollar mellan, men ju mer jag tänker på det desto osäkrare blir jag. Skitirriterande. Kunde jag bara inte fått den där platsen på musikskolan så vore det löst.. Men det kanske var skönt att det inte blev av. Jag borde inte tänka så, men så tänker jag iaf. Det skulle nog varit roligt. Och intressant. Och fan, skitbra egentligen när jag tänker efter! Men nu är det som det är. Jag har annars allvarliga funderingar på om jag ska skriva en bok. Seriöst? Absolut. Kul? Antagligen jätte om man inte får problem med idétorka. Krävande? Helt säkert. Värt? Vem vet... Det är bara att fundera ett till varv. Eller två, eller tre.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, vad skulle du göra på musikskolan? (Det är lika bra att du skriver svaret i ett sms, det här är sista gången jag läser här på en vecka =) )
Puss!