tisdag 7 augusti 2007

Oh, vilken härlig dag!

Herregud vad det är vaaaaarmt! Egentligen varmare inne än ute i skuggan... Det är så himla typiskt, det har varit fint väder i typ... två, tre dagar och jag klagar redan. Människan blir aldrig nöjd, det är bara så. Jag fattar verkligen inte hur fasen jag orkade med sommaren förra året när det var sån här värmebölja i flera flera veckor! Hela ens hjärnsystem går ju och lägger sig, så 2x2 plötsligt blir matte E-nivå. Haha, aa men typ, jag kan inte vara ensam om att bli trög i huvet av hetta. Eller? :P

Börjar långsamt långsamt börja förstå meningen med Facebook. Det är lite av ett storartat projekt, att förstå hur det funkar med alla funktioner och vad man ska klicka på och hit och dit. Vem startade denna trend egentligen? Plötsligt bara wooom så hade alla facebook och en miljard vänner! Nu måste jag gå och läsa Harry P! Spännande!

Inga kommentarer: