söndag 9 oktober 2011

a selection of trees

Idag strålar höstsolen och jag misstänker att det är en av de sista dagarna på året som man kan njuta av sitt fika ute på balkongen. Jag älskar verkligen hösten när det är en sådan här krispig, kylig luft och är glad över att den inte är över än! Egentligen skulle jag vilja gå ut med kameran och go wild and crazy men jag tänker stanna hemma vid datorn tills hemtentan är klar. Kom på att jag åker till Tyskland om drygt en vecka! Vad kommer det vara för väder då? Hur mycket varmare där än här är det? Är det ens någon skillnad?

Annars gillar jag att det kommit ut en massa bra musik på sista tiden, och det är inte ofta det kommer fler bra på samma gång! Jason Reeves, Colbie Caillat och James Morrison har släppt nytt för att nämna några namn och så kommer Coldplays skiva om två veckor. Awesome! Är inte galen i Major minus men både Paradise och Every teardrop is a waterfall känns ju lovande! Blir så himla pepp bara jag tänker på't!



Inga kommentarer: