onsdag 10 september 2008

Från lycklig till störd

Åh! Ibland blir man så glad! Jag är på sluttampen av mitt städeri (räck upp en hand hur många som funderat på innan hon/han somnat hur det gick med min städning i mitt rum. Jag räcker inte upp min.) och jag hittade något jag saknat i typ ett år. Min älskade perfekta ... neccessär. Tada! Jag som trodde den var förlorad för alltid. Den låg inmosad bakom en skrivbordslåda... Ett utmärkt exempel på hur värt det kan vara att städa lite ibland. Nog tjajat!

Karin är i Nice och latar sig vid sin fina lya vid rivieran och pluggar franska och idag har Tam åkt till Holland. Tomt! Och (från det ena till det andra) har vi MASSOR med virus på datorn, den överlever knäppt och nämnt. Nätt och jämnt. Tack så jättemycket, verkligen. Det är precis sysselsättningen jag behöver: när jag behöver datorn och gå in på en sida tar det dubbelt så lång tid som annars! Härligt tidsfördriv när man inte har nåt bättre för sig! Don't we just ALL LOVE fucked up idiots som sysslar med sån här värdelös skit?

Inga kommentarer: