fredag 9 november 2007

Fånga dagen!

Shit shit shit shit snart är det jag som kommer stå där i vit klänning, studentmössa och ett ton blommor runt halsen! Snart är jag en av dom som kommer skrika mig hes på flaket som är fullproppat med nyblivna studenter! Cf3b will be no more... det kommer kännas hur tomt som helst!

Allt detta känns långt borta när jag i ögonvrån skymtar snön som dalar ner i ljuset av gatulyktorna utanför fönstret bredvid, men grejen är att det inte är det. En vår går fort, det vet både jag och ni.

Så, det här betyder att Carpe Diem-statusen allmänt måste höjas i vår och förbli skyhög ända till studenten, då det ska smälla så jävla högt! Vi ska ta tillvara på vår sista termin!! Ärligt talat, om det inte är Carpe Diem på studenten, då vet jag inte när det ska vara det.

Snart är det dags!

2 kommentarer:

axxxel sa...

Sant! Jag tänkte nästan prata om sånt på svenska nationella faktiskt.

Anonym sa...

Aah! Måste firra flak! :S