söndag 28 oktober 2007

Nej, ingen titel

Idag ska man ha skruvat tillbaka klockan en timme för vintertid... Skönt att få en timme till godo, speciellt på morgonen! Men nu, typ kvart över 10 på kvällen, är det inte konstigt att man börja känna sig tröttare än vanligt eftersom kroppen "tror" att den nästan är halv 12 och att den ska till skolan imorrn. Skruvat. Men omväxling förnöjer, som jag brukar säga :) Och lov!

Min syrra sa en ganska kul grej appropå att ställa om från sommar- till vintertid: det jobbigaste måste ändå vara att jobba jour natt natten emellan. Tänk er, "Åh, klockan är bara 3 på morgonen, det är hur många timmar som helst kvar tills jag slutar... NEEEJ men faaaaaan den är ju bara tvååå!" Det är skrattretande när man tänker på det, men jag skulle bli så hemskt uppgiven om det faktiskt hände mig. Man kan ju hoppas att alla dom stackars människorna som fick stå ut med det får nån slags ersättning i efterhand :P

Och just ja, Felix gav mig 5 pussar på munnen igår, självmant! Han är den sötaste! Min lilla systerson på drygt 1 år, alltså. :)

Inga kommentarer: