onsdag 15 december 2010

Värt!

Nu är det sluttampen på arbetet innan jullovet. Det känns så himla gött att inte behöva bry sig om skolan under julen. Jag vet att jag har sagt det förut, men det känns verkligen riktigt bra! Att bara komma hem till Uppsala är nästan nog med julklapp.

Jag blev lite ledsen igår, för att hyacinten vi har kvar har torkat. Jag tror att löken hade blivit skadad... Så nu hoppas jag på att mamma har förberett en hyacint i mitt rum och ställt ut tusen av dem i huset så att jag kan få en överdos ändå.

Julklappar ja, ska man köpa klart dom snart kanske? Jag får kånka upp några i resväskan, så jag lär ju känna mig som självaste tomten när jag packar upp mina saker. Så är det att plugga på en annan ort, antar jag. Det har sina privilegier, t.ex som att man får känns sig som en tomte en gång om året. Totally worth it!

Inga kommentarer: