söndag 22 juni 2008

...Allow me!

Tillåt mig tokdissa Sverige. Ge mig lite fint väder som varar längre än fem små fjuttminuter! Ena sekunden är det sol och varmt, andra sekunden molnigt och regn i luften! Omöjligt att rätta sig efter. Nej. Tack.
Sluta blås så förjävligt så jag kan cykla till stan igen! Jag vill inte ta Uppsalabuss och rätta mig efter deras galet dåliga tidtabell. Om det blåser blir jag så förbannad på cykeln så det är inte värt det. Fy!

Har vi inte under våra 12 år i skolbänken slitit ihop möda så vi förtjänar att just den här sommaren blir värd namnet innan vi blir galna och vuxna på riktigt? Snäääääälla cut us some slack och ge oss nyblivna och solkranka (jag vet, jag ska inte klaga som just varit utomlands men nu gör jag det ändå) studenter lite valuta för sommarens lediga dagar! Snälla SÖTA rara!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, vad söt du är som bara klagar på allt :P

Tamara Thulin sa...

word marty! rådissa på! ;)