måndag 30 augusti 2010

Organiseringsdag #1

Imorse hade jag upprop och jag gick upp tidigare än på länge. Jag var i princip uppe med tuppen, snark. Efter uppropet gick jag hem med två trevliga typer från kursen, som visade mig en bättre väg till och från stan, kanske tråkigare men kortare och bättre upplyst på kvällen också skulle jag tro. Det kändes lite snopet att vara hemma kl 10 på morgonen igen, men jag hittar säkerligen på nåt att göra. Men, tro det eller ej så har jag träningsvärk i benen efter att ha gått så mycket de senaste dagarna! Det gör mig kanske inte superpepp på att gå ner på stan de närmsta timmarna, men jag uppskattar att kroppen signalerar att musklerna tränar.

I princip hela mitt liv ligger i sovrummet (kläder och smink, jag är tjej) och jag hittar ingenting längre. Jag har inte ens skapat ett organiserat kaos, jag hittar bara... ingenting om jag inte lyfter upp varenda grej och gör ännu mer oreda. Typiskt ochill, så jag ska styra upp saker och ting idag, till exempel alltså mina kläder.

Inga kommentarer: